onsdag 10 november 2010

Snabba ryck!

Efter en turbelent transport tur igår på väg till Ultuna så va önskan uppfylld..ingen transport med sig hem!
Och ingen häst med sig hem..Casper är kvar hos farbror doktorn och idag är stora dagen, operation..allt gick så fort så man han liksom inte tänka efter, vi som trodde vi enbart skulle på återbesök för att sedan förbereda för den stora dagen..närå, vi fixar en tid imo!
Och självklart hållar jag alla tummar o tur, men Casper är en riktig kämpe så det kommer gå super...väntar spänt på vad som kommer hittas(inte) och hur allt gått!
Och min egna häst..kanse skulle tagit med den på samma gång, iförgår tyckte jag skritten kändes väldgit konstig..så igår gick vi lite, provlongera i trav och efter knappt ett varv så kommer dom förlösande orden, från en ridande:
Han ser inte fräsch ut va? fram va?
Så sant som det va sagt..och lite lätt irriterad vart jag, så hoppas på att det enbart är nån form av sträckning el lik, varför ska det alltid bli paus på bandet när det är som bäst?!
See you..

2 kommentarer:

  1. "Varför ska det alltid bli paus på bandet när det är som bäst?"

    Hahahaha! Bästa uttrycket, det tjuvar jag! :P

    SvaraRadera
  2. Paus på bandet... - den var bra! :)

    Men vad har jag missat? Vad har hänt med Casper? vems pålle är det?
    Vad opereras? Känns som om du får fylla påmed mer info ;)

    låt oss hoppas att Hoppe snart är spelbar igen :)

    SvaraRadera