tisdag 16 november 2010

Hur träffades vi?!

gör en återblick och man ser tillbaka på hur kosntiga, underliga men roliga sätt man träffat varje person som man umgås med!!

Tezzi: Min barndoms vän sen, vet inte hur många år tillbaka..så länge sen att jag inte ens minns hur vi träffades..?! Kommer du ihåg?

Giovanna: Ochså min barndoms vän sen 100år tillbaka..träffades vi genom Tezzi? El träffa jag Tezzi genbom dig? Eller jag genom...?

Camilla, camilla från Göteborg som hon kallas: Lite på halvluren i en Statiol kö, där fanns hon..och vem visste att det skulle bli långvarigt?! Och vad kan det va..8-9, kanse 10år senare umgås vi fortf!

Sandra: Haha, ja..en tjej som ställer upp i vått o torrt! Första tanken, när hon glider upp till stallet i hennes morsa´s SLK cab,rökandes, med glajer lika stora som ansiktet..bortskämmd unge! Men nä, där hade jag fel..en tjej som tänker på alla andra än sig själv!

Marie, Megan: Min och Sandras första tanke: Ähh, hon måste hamnat fel?
Med sin förre detta glider dom upp i en sport bil så låg som gjord för banan och lack pumpsen är på, hallå du ska kolla på stall plats eller..?! Och undra vad hon skulle ställa hit för häst?
Östermalms generna sitter i, men en hyvens tjej!=)
Som mer än gärna är alla till lags!

Sara, log sara: Det får alla heta som hamnar på logen först i vårt stall innan dom kommer in i riktiga stallet, haha..och vi undra alltid vilken tid på dygnet hon va där..? För man såg henne aldrig..riktig kvälls människa! Och oj vilken häst hon hade, den måste varit dyr..?!
Men vilken tjej, som oxå stället upp i vått o torrt..psst, och det bästa..hon rider gärna min häst när jag själv åker bort så han slipper stå..så jäkla bra tjej!

En del ur TEAM BROLLSTA, Linda, Sandra, Sara o Marie..ett tjejgäng som håller ihop i vårt o tortt och far runt på tävlingar som tokar..men ack så roligt vi har!
Hur träffades du och jag?!
Berätta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar