torsdag 20 februari 2014

Vinter 2.0

Det kändes som om ögonen på riktig höll på att pluppa ur ögonhålorna imorse. Att jag igår hade blivit upplyst om detta hade jag helt glömt bort! 
Jag hade ställt in mig på inge mer snö i år, trodde jag på det? Ja, det gjorde jag faktiskt!
Jag hoppas iallafall inte att det blir nån vinter nu med tok mycket snö och as kallt, det orkar man inte nu. Man har börjat ställa in sig på vår, eller?

         Fast det här ser väl ändå härligt ut? Solig vinterdag, lagom kallt och hundarna är lyckliga!

Det gör väl inget att det är snö men att den sätter sig runt hundarnas ben, gör mig tokig. Blöta golv, blöta strumpor, blöt säng(ja, klart dom sover i sängen), blöta hundar.
Träden är väl underbara när det ligger ett lätt snötäcke på dom? Så länge man inte är ute och rider och "råkar" komma åt en gren, det glider ner innanför tröjan, ner längs ryggen, huuuh!

                                          Det här ser ochså trevligt ut, promenad på torr väg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar