onsdag 19 februari 2014

Jag kan inte sluta le

Efter helgens programridning med massa beröm, så undrar jag ibland..är det här en dröm?
Alla kommentarer som väller in för min häst, jag känner mig stolt, har jag åstadkommit detta?
Jag känner mig sådär barnsligt glad som på julafton när man precis fått veta att man ska få det största paketet, lyckan är total, leendet är upp över öronen och det sprudlar i hela kroppen, känsla!
Snacka om egoboost man får!

Har aldrig sett han trava så fint förut!
Jag såg inte att det var samma häst, vad fin han har blivit!

Allt detta gör att jag fäller ut taggarna lite extra och jag ska bevisa att "billig springare" ochså kan, icohförsig har jag än så länge inte stött på nåt som jag kan tycka jag måste jobba extra för än en "dyr ämnad häst".
                                                    Min fina juvel!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar