onsdag 26 februari 2014

Morgon dagen måste bli bättre

5timmar i stallet, jag som skulle komma hem i tid, senare än vanligt!
Utan mat i magen åkte jag till stallet, skulle möta upp en tjej för sälja-av-täcke men det vart knas, mitt i mockningen släcks alla lampor, fixa lyset, rida och hänga upp tvätten.
Då har den förbannade j*vla helvetes maskinen stopp i "luddlådan" igen så hela utrymmet+ toalett är vattenfyllt(2cm) igen! Precis samma sak som hände för ca 4v sedan jag tvätta, orka!

Där var min kväll borta..igen. Hela veckan har jag inte kommit hem före 20.30 och gått raka vägen till sängen, kul tjej liksom och i två dagar har jag försökt handla frukost på väg hem ftån stallet men pga trötthet inte orkat, undra om jag kommer bli mätt på knäckebröd?

Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar