fredag 28 februari 2014

Sa någon fredag?

Thanx!
Natten har varit hemsk, vaknat till och från pga magont, hela dagen igår. Jag ska väl inte vakna imorgon bitti och va magsjuk eller likn?

Jag är på jobbet, inte magsjuk och inte pga dålig hamburgare till middag igår! Kanse bara min konstanta oro, hjärna på högvarv jämt, tänker tänker tänker!

Nu fokar vi på fredag, jag har "tvingat" mig själv att va hästledig idag för att inte förstöra mig rygg direkt efter massagen, längtat efter den i veckor nu!
Undra om jag kan hålla mig, kanse bara upp och promenera lite?

Är det idag Let´s dance börjar? Kolla, eller inte? Förmodligen det enda vetttiga som kommer gå på tv ikväll. Lillebror kommer, visste ni att jag hade en? Jorå, en lite valp på 16år, ska bli kul..vi ses juh knappt annars!
Har en, två lillasystra och en storebror ochså..fast bara en är heläkta! Alla blir lika förvånade varje gång dom får reda på detta, haha. Dom är som Jesus, alla vet vem han är men ingen har sett dem!



1 kommentar:

  1. Då är jag ett undantag!! (som vanligt!)
    Jag har haft äran att se er allihop! Alla 5!! Och attans så lika ni har blivit! De 2 "små" har blivit väldigt lika dig!! Så det "måste" ju vara från pappas sida......;))

    SvaraRadera