måndag 3 februari 2014

Måndag med omplanering

Godmorgon måndag, allt bra?
Varför känner man sig alltid pigg måndag morgon och sen kommer man in i sitt vanliga morgon trötthet, när man znoozar 5min extra?
Måndagar går alltid fort jämnfört med veckans övriga dagar!
Vilken dag går långsammast? Tisdagar va?

Jag hade klantigt nog tagit fel på min LaserLisa tid, trodde det var imorgon vilket passa perfekt med veckans träningsupplägg av häst men det är idag, hade tänkt rida efter hoppningen, 19:45.
Då sket sig min planering, ska va hos Lisa 20:15 så jag måste skynda mig upp efter jobbet och motionera häst, frågan är sen, ska jag åka tillbaka hem en stund? ragga tag i nån polare för en "snabb" fika? syrran?
Hoppas min rygg ger lika bra resultat som den har känts? Då blir Lisa glad;)

Så kom det, slasket..varför? Kan det inte få vara nån minusgrad, så det håller "hård yta"!?
Nollan, nån plusgrad, blöta fötter, konstant blöta hundar, leriga hästben igen(?) blää, blää, blää!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar