torsdag 27 februari 2014

God morgon torsdag

idag ler jag lite åt gårdagens kaos, herregud asså. Yvonne en räddande ängel, med sig till stallet hade hon en kardemumma längd från Gateau, beronde framkallande! Tyvärr hade klockan redan hinnit bli hundra och jag kunde inte vänta tills hon va klar, så jag snattade en bit med ett glas mjölk, åhh asså..my god, ny favorit!
Hur gör vi på lördag när hon flyttar, möts vid Gilling busshållplats och fikar eller?

Dagens mission: Rensa "luddlådan" och prova igen, vågar man?

Ikväll får jag nog se mig besegrad av tiden igen, leverera täcke, filma(payback time) och sedan rida min egna.
Sjukt pigg häst för tillfället, weird? inte brukar dom väl bli sjukt pigga av pälsfällning?
Jag har plockat av innetäcket han verkar obekväm med det på sig vid fällning, kan förstå. Om det kliar drar man gärna inte på sig massa kläder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar