lördag 22 februari 2014

Lördag

Hundarna är promenerade och jag har precis huggt en lite trave med tändveda, gillar det. Avkopplande ute i friska luften, helt tankefri, koncentration: ej hugga fingret!

Årets första start står för dörren.
Kvällsklass, starttid 18.19 näst sist kanse får jag kliva in på prisutdelning idag?!
Jag är lagom laddad på ett bra sätt nu jämnfört med förr, såklart lite pirr just nu men det brukar gå över när jag väl sitter till häst!

3timmar att "döda" innan jag måste börjar röra mig mot stallet. Favoritsysslan fika hade inte suttit fel, hallå vem bara?
Eller en sväng till ett shopping center och spana ljuarosa(gammeldags) skjorta verkar svårt att hitta utan några tryck eller fickor likaså brun(åt mörk choklad) kostym, omöjligt! Håll ögon öppna, ta kort och skicka till mig, tack!
Jag har en reservplan men jag tänker leta in i det sista..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar