måndag 17 februari 2014

Gårdagen- Film

började sådär bra, när jag höll på och göra iordning upptäckte svullnad höger bakkota, lite varm.
Bestämde mig för att promenera fram mer än vanligt och efter 10min hade det gått ner betydligt, om inte helt och hållet, så jag satt upp och kände efter, så vida jag inte kände nåt konstigt ökade jag på kraven precis som jag brukar.
Red igenom programet och precis som jag tycker är det mest detaljer som måste finslipas/justeras som t.ex
Inte klättra på väggarna i öppna
Inte rätta ut för tidigt från slutan
Galoppen blir ibland tre-taktig
Och våga tryck på i mellantraven resp ökade, enligt uppgift skulle jag kunna få en 8:a om jag bara får till den!
Allra roligaste är att höra alla kommentarer från folk, chockar alla varje gång, and I like it;)
Jag blir oerhört glad och ibland t.om tårögd över min fina häst, tänk att han kan, precis som alla andra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar