fredag 7 februari 2014

Nej, nej, nej, nej, nej..

Jag och hästen har gått så otroligt bra ihop två veckor, helt fantastiska träningar, jag har ridit som aldrig förr, varit helt lyrisk!
Den här veckan har inte ens varit i närheten av den känslan, kan det bero på min trötthet?
Jag försöker att undvika att rida när jag har ont om tid, är trött osv men ibland måste man, försöker göra mitt bästa i dessa situationer..det måste väl gå dåligt för att det ska gå bra?

Jag måste ha en lektion i vecka för att ridkänslan ska vara färsk! Nu är det andra veckan som det inte blir nån lektion för min ordinare tränare och det märks men imorgon kommer min gamla tränare till stan och jag passar då på att boka hennes tid, hoppas jag kan hitta den där Wow-känslan och kan visa henne hur fin han blivit!




1 kommentar:

  1. Vilket fint pannband vart har du köpt det? //Meg

    SvaraRadera