onsdag 19 februari 2014

Ingen arkitekt..

Men en noga ritning på..ja, det får ni se senare!
Konstaterat att i det här läget är jag ett kontrollfreak med extrem bestämdhet, är det inte rätt så vet jag det med en gång, inget att ödsla tid på!
Vet exakt hur det ska vara och jag ska ha det, ibland visar det sig vara svårare än man tänkt sig men jag ger inte upp!
Nya ider, nya tankar, suger lite på det ett par dagar, går tillbaka till ordinare och börjar om, sådär håller jag på, hela tiden, folk börjar bli trötta på när jag helt exalterad kommer och säger: Jag har en ny ide! T.om så jag själv blir trött på mig själv ibland, kan jag inte bara bestämma mig, än så länge har jag gott om tid,kommer jag nånsin bestäma mig?
Ibland känner jag mig nästa sjuklig när jag håller på med detta, hur ska jag kunna släppa kontrollen till så många människor?
För jag vet att jag inte kan va där och hålla koll på allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar