torsdag 20 februari 2014

Torsdag, 12timmars arbete..

..kvar till helg, igår fick jag på nåt viss för mig eller kanse snarare hade hoppats på att det var fredag idag!
Har varit i riskzonen för sovmorgon igen, just den morgonen hade jag råkat komma åt ljuslös knappen ochså, tur vaknade jag i panik på "absolut senaste tiden att gå upp"!

Ser fram emot helgen eller snarare lördag..man ska väl ha nåt att göra på kvällarna?
Missar mello för andra veckan i rad, kanse lika bra för att denna kväll befinna mig på Täby ryttarcenter, förra lördag kvällen var jag på Södertälje ridklubb, skillnaden denna gång är att jag startar själv, årets första start jag är taggad på ett bra sätt!
Mitt mål är att rida på 62% för att därmed va färdig kvalad till MSV:b klasser, jag ser det inte som några större bekymmer om inte nåt drastiskt eller oförutsett händer.

Jag och Y har bestämt fika stund i stallet idag, vad ska jag baka? Eller ska Y få fixa den gudomliga kardemumma längden från Gateau?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar