onsdag 26 februari 2014

Halva gått, halva veckan kvar

eller 1.5 dagar kvar, fredagar är juh lyx, slutar 13!
momenten: kliva upp och precis åka hem från stallet(mo jag drar ner på tempot) just nu, känns extra tunga. Vid fikat i måndags visste jag knappt om jag skulle hålla mig vaken hela vägen hem, nästan så jag var på väg att ringde efter kom-och-hämta-mig-hjälp.
Jag försöker att kliva upp direkt 05:20 för att inte riskera att somna om, stänga av snozzen i "sömnen" annars brukar 5min extra va standard.
Jag blir irriterad på mig själv för att jag jämt är så trött, why?

Det jag trodde att jag hade koll på, skulle bli precis som jag ville har visat sig vara fel. Det jag hade peppat för att klara! Hur det ska gå, det vet inte jag! Nu börjar man återigen att kolla möjligheter? Kommer det bli som jag vill, kommer jag få det jag vill ha? Försöker jag leva i en dröm?
Det är tur jag har stallet på kvällarna att åka till och "rensa" tankarna annars hade man varit ett konstant magsår, jag hatar att hela tiden tänka, hur ska det gå?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar