måndag 24 februari 2014

Måndag, funderar på stall ledig kväll..

om det inte kommer bjudas på födelsedagstårta i stallet?!;)
kommer inte ihåg när jag hade en helt ledig dag från stallet.
Imorse när jag vaknade kändes det som ett bra alternativ en kväll i lugn och ro, samtidigt gillar jag att åka dit, ha koll på hur hästen mår, ta en promenad och bara hänga, mocka på "mitt viss".
Hur många sätt kan det finnas att mocka på? Många!

Efter lördagens start vart jag mer taggad på att komma ut "intensivt" igen fast jag hade bestämt mig för att "hålla" nere på tävlingar och ägna mer tid åt träning istället, rekade av min plan jag hade gjort och insåg att nästan hälften av dom som jag hade kikat på hade fallit bort, jäklar vad utsålat det var.
Jag brukar inriktar mig på 2program, brukar varva mellan dom just för att jag känner mig osäker när jag ska "hoppa" mellan 3-4 olika program gång till gång.
Nu har jag gjort om och slängt in en "hålla hemlig" får se om vi är redo-tävling, spännande!

Annars blir det en lugn måndag, middagen serveras av våra "inneboende", lovely! Kan man inte få ha det så varje dag?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar