söndag 23 februari 2014

Färdig kvalad..

På halvbra känsla men, det är gjort!
Målet: 62% (minst 2gg för att få rida msv:b)
Resultat: 63.19 inkl en felridning så bättre kunde blivit.

Man är juh alltid nervös och pirrig första starten men jag brukar få en bra känsla när jag väl sitter till häst, tyvärr inte den här gången.
Jag från gick mina rutiner på plats, vart lite stressad redan i stallet till och från, ingen bra start men jag höll iallafall tidsplanen den som jag vart stressad över.
Jag började repa programet om o om igen, tappa bort mig mer och mer för varje gång  hemsk känsla och jag var nästa start, börja få lätt panik.
Jag upplevde lite dö-hets känsla inne på banan pga av min spänning eller om det faktiskt var så, har jag inte konmit fram till än, en kombo tror jag.
Riktigt surt med felridningen, får skylla mig själv, total black-out och gjorde en chansning på rörelse för att "komma tillbaka" till programet.
Kanse hade jag omedvetet övertaggat mig??" Nu när det gått så bra hemma, det är skärpning till nästa start om 1månaf, inga felridningar, bättre resultat och en super känsla!

Filmsnutt kommer imo..filmaren kom på i halva programet att han skulle filma;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar