torsdag 6 februari 2014

Ofrivillig men..

välförtjänt sovmorgon!
Vad är det som händer? Min kropp bara skriker, trött, trött, trött..efter middagen igår ville jag bara slänga mig på soffan, absolut inte åka till stallet och rida, orken bara försvann.
Är inne i en sån där riktig trötthets period, fast..jag har käkat rätt så mycket oyttiga saker, blivit mycket fika på senaste tiden.

Jag måste till helgen komma ut i friska luften och röra på mig, dricka mer vatten och försöka peta i mig frukt så hoppas jag det vänder! Vet iallafall att det funkar, varför sluta jag med det?

Idag kommer jag sticka till stallet på direkten, "snabba" mig på så jag kommer hem i hyffsad tid, i tre dagar har jag försökt tvätta mitt hår men inte orkat pga att jag kommit hem så sent. I stallet har jag ochså varit som värsta slow-motinen människan, mina stallkamrater tom påpekar att jag är seg!
När jag kommer hem ska jag käka en trevlig middag och sedan hoppas jag att det kommer finnas lite tid över till soffan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar