tisdag 18 februari 2014

Sol= ny energi

eller?
Hårt i backen och solen är påväg fram, rena hundar och rena hästben, lovely!

Jag verkar köra nån varann-vecka pigg vs varann-vecka trött, imorse ville jag bara ligga kvar i sängen och somna om, jag som ändå sovit bra i helgen, förstår inte? kanse är det min paja rygg som stjäl min energi?

Jag fortsätter i pysselverkstan, tur att det är lite jobbet och jag kan kombinera privat göra vs jobb, slipper jag sitta med det på helgerna.
Försöker göra klart så mycket som möjligt nu, göra antecknignar om allt och för att alla "tilldelade" personer ska veta vad dom ska göra och hur det ska vara, snart är det full rulle på jobbet om vädret fortsätter såhär bra och helgerna fylls med hästtävlingar, en agilitykurs ska jag klämma in i min vardag med.

Nä, fram med papper och sax..dags & pyssla, njut av dagen ciao!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar