fredag 9 april 2010

Vatten är beronde framkallande

så har mna inget vatten igen och denna gång beror det inte pga kyla i marken..tack o lov!
Härom dagen verkade va en vanlig dag vilket snabb skulle förändras så fort jag ställde mig i duschen och skulle försöka fräscha upp mig lite, haha..draget från slangen va värre än "stoppa- 5kroner-i camping duschen" vilket resulterade i att man va tvungen o gå runt i huset o kolla från vilka kraner det kommer vatten eller inte..men det är lungt så länge man har vatten i köket iallafall. Tills...det senare inte fanns där heller, gaahhh.
Och enligt uppgift så gör dom allt dom kan för att försöka få fram delar..jo, för det är nämligen så att en pump har gått sönder och prognosen igår va att Måndag..HALLÅ MÅNDAG, ska va utan vatten så länge, man kan juh liksom inte göra nånting direkt..så just nu är det vatten på dunk som gäller!=/ Alltid nåt!=)
Det regnar, regnar o åter regnar, va hände..jäkligt trist o grått ute idag hade hoppats på åtminstonde regnfritt så man kunde rida ut..men har juh hela dagen på sig att bli fint!=)
Helgen kommer bli lugn, tillbringa ett par timmar i stallet..måste frisera iordning min häst..tävling nästa helg så måste fintrimma lite! O på söndag tänkte jag åka med Sandra till ett tidigare stall jag stått i, för hon ska åka dit med Casper o löshoppa!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar