måndag 12 april 2010

Ingen rast o ingen ro!

veckan är fullspäckad i vanlig ordning, vila..det gör man på äldre dar!?=)
Måndag: Pappa ska kolla på hästtransporten, som inte går o backa i uppförsbacke
Tisdag: Jobbar sent= Inte hinner med mkt
Onsdag: Hästgallerian med Sandra
Torsdag: Träning
Fredag: Häst fixar dag
Lördag: Tävling
Söndag: Oplanerad än så länge, kanse förblir så oxå!
Igår så var jag iväg med Sandra o Casper till Norrtorp o löshoppa och det va så himla skönt o slippa stå timme efter timme på att vänta på en häst som skulle gå in i transporten..nä, vi jobbar inte så längre!=)
Va fler som va med, roligt o se..allt från en som "jag vill inte idag, men om jag måste" till en fullständigt galen maskin..och då mena jag galen nästan lite respetklös, va ingen hit tyckte jag ibland! Men han tyckte det va roligt o det va huvudsaken!
Så sjukt bra väder o då sitter man inne o jobbar..det är det tråkiga med kontorsjobb!
Men snart är det hemgång och imo är det sovmorgon, klagar inte!=)
OCH jag kom med på tävling på lördag, så glad..så nu är det träna hela veckan..ingen rast o ingen ro där heller!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar