måndag 19 april 2010

Killar= Pengar in!


kanse inte är så illa som det låter..jag prata inte 2-benta killar just nu heller.
Nä, prata inom hundvärlden..o har man en hane så har man bäddat för sig!
Det enda man behöver göra är att vara hemma ett par dagar på kvällarna och sen strömmar pengarna in, haha..det är parningsavgifter och även en slant per valp som är född, så det är oerhört lätt förtjänta pengar som hanägare!
O andra sidan har jag själv varit väldigt sugen på o starta en egen kennel, men problemet är då..tiken. Av egen erfarenhet sen tidigare så vet jag vilket stoj det är o ha både tikar o hanar..man får valla dom genom olika rum, burar, rasta i omgångar osv..nä, fy satan!
O på hästfronten är det ett steg fram o 2st tillbaka..i lördags va han mkt bättre på hårtunderlag än tidigare så planen va att skritta även sön-mån för att va på säkra sidan, jo va fan händer..igår va det sämre igen, så just nu är jag som ett stort j*vla ?
Vila helt o hållet, veterinär, klinik?! Mmm, mkt o fundera på..
Annars så tänker jag lägga en tanke på mig själv idag..ska nämligen till en kiropraktor med morsan o syrran, har haft ruskigt ont i ryggen i ca 1,5v nu, så kanse kan lindra det för ett par dagar med lite behandlign..Alltid trevligt med smärtfritt!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar