onsdag 7 april 2010

Onsdag!

halva veckan har gått trots att man bara jobbat 1dag hittils, gillas!
O snart är det helg igen..ingen är gladare än jag!=)
Fick tyvärr avstyra en trevlig middag nu på fredag kväll då det trytter lite på kontot denna månad, hade sjukt mkt räkningar så det känns lite trist..men va göra man, thats the fucking life!
Hade en trevlig fika kväll med Anna igår..va ett tag sedan man träffa henne, men vi vet var vi har varann så det är så himla skönt, helt plötsligt umgås vi i flera dagar i sträck o sedan knappt nåt alls, haha
Tycker mig se genom fönstret att, har jhu förstått att det är grått o trist..men att det regnar?! Grrr! Hade juh hoppats på bättre så jag kunde rida ut en sväng idag, sjukt ljsut på kvällarna nu för tiden juh, tjoho!
Idag ska jag ställa in mig lite extra hos killarna på jobbet här, har bakat lite till dom..lovade i förra veckan att jag skulle göra det..så inte för att göra dom besvikna liksom!
En liten upcheck på rökningen så går den strålande!=)*nöjd med mig själv, vilken karraktär jag har*
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar