onsdag 14 april 2010

Tappat suget..

oförändrat läge igår kväll även när tappskon kom på..promerna ca 25min o longera igen o det va liksom ingen skillnad.
Jag som har taggat mig inför tävling..man liksom tappar suget när nåt ont händer då och även fast han skulle va bra ikväll så känner jag mig så sjukt otaggad iallfall, svårt o tända om liksom efter tråkigheter!
Så vet inte vad som är bäst just nu känns det som..hade det berot på tappsko så borde det väl va nån förbättring?! Och lite, lite bättre efter 25min promenad? Vila 2dagar?
Känslan säger mig att det är nåt annat skit..hoppas den känslan kan överbevisas ikväll!=) Så ska jag försöka o ladda om inför lördag o verkligen köra, dock känns det lite osäkert hade juh gärna ridit alla dagar denna vecka då o kanse inte bara 2dagar innnan tävling,hmm...återstår o se!
Sjukt trevligt väder..vill bara vara ute och helst hemma o fixa trädgården..har börjat lite smått o rensa i rabetterna men ska smitta in på jobbet nån dag o snatta lite täckbark som jag kan slänga på min rabbat där blommorna håller på o knoppar ut så dom håller sig!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar