torsdag 1 april 2010

Sovmorgon...Nej, tack!

oftas så ser man fram emot att få sova på en lördag morgon utan att behöva höra dom där jäkla pipande väckarklockan eller den hemska signalen på mobilen som gör att man bara tittar med ETT halv öppet öga och snozzar fram tills man verkligen, verkligen måste gå upp!
Ja..så tänkte jag jag imorse, äntligen imo får jag sova! Tills jag vakna ordentligt..nä, för imo ska Linda, Sandra o Marie åka till Enköping för att gå på Clinic för Patrik Kittel och bilen startar sina motorer klockan 10:00 så för mig blir det juh sovmogron kan man säga iallfall som vanligt viss går upp 05:30..räknar med att kliva upp 08:30=)
Även lördagen börjar klockorna klinga samma tid..för att åka in till Älvsjö mässan träffa alla våra "Cotte" vänner och även Camilla, tjoho!
30min kvar till ledigheten..så nära, men ändå så långt ifrån..gasar upp till stallet för att rida lektion 15:00 och efter det tänkte jag bada av den största i hund familjen, 13kg Cotte i spolspiltan då hans päls knappt blir blöt..man ångrar sig varje gång man börjar med honom, haha! Men..jag har valt det så det är bara att snällt ställa upp!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar