torsdag 29 april 2010

Födelsedags fika!

idag är det iallfall inte min tur o greja med det.
Snacka med Anna, och hennes Kim har juh fyllt år o jag har bara gått o väntat på samtalet med dom förlösande orden: Ska ni komma o fika?!=)
O så klart..vem om inte Linda tackar: JA!
Min häst får nog en "ledig" dag..han har juh typ ledigt varje dag eftersom han går ute halvdag och bara skrittas, men ledigt helt, mockar bara så åker jag o intar fika bordet!
Ohh, äntligen snart fredag..som jag inväntar 13:00 slaget imo, shit va skönt det ska bli!
Dock ingen sovmorgon lördag eller jo, lite blir det..går väl upp vid 06,30 för att bege mig till stallet..nä, inte mitt utan till Katarinas en klubbmedlem fårn Waxholm..eftersom jag själv inte får Träna/rida eller tävla så får jag snällt ställa upp som hästskötare o titta på utanför staketet, men jag vet hur det är, hon hade ingen som kunde hänga på så det va ett självklart val, hade själv uppskattat det till tusen och vet att jag skulle få hjälp tillbaka ifall det krisar!
Annars är det fullt upp här på jobbet, det känns att man verkligen har ett jobb o man får verkligen jobba för dom..jo, hellre kö än vänta på jobben!
Nä, ska försöka få i mig lite mat nu, vilket går si så där med..det är högtryck, va fan hände?!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar