torsdag 15 april 2010

Sjukligt..

jäkla trött är jag, höll på somna sittandes på sängkanten imorse!
Ett tag har jag känt mig så jäkla extremt trött hela tiden..skiftar vi årstid?!
Då brukar jag alltid bli extra trött o precis när man har börjat vänja sig vid det..nä, då j*vlar ska det bytas igen..kan aldrig något vara som jag vill!?=)
Jäkla radiopratare..nyss fick man en liten väderrapport, snö/regn..hallå, va hände?!
Hoppas på sol, kan en premiär tur med båten?!=)
Nu när man fick en lugn helg och sovmorgon både lörd o söndag..eftersom jag kommer strycka mig från helgens tävling då min häst fortfarande inte är helt hundra och med en vecka vila/promenader så känns det inte aktuellt att sticka iväg på tävling..ska försöka ladda om till nästa tävling om 3v (9Maj) kan man hoppas på 3:e gg gilt?!*håller tummarna*
Ska istället försöka göra ett ryck o få klart rabatterna o trädgården hemma!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar