lördag 3 april 2010

1:a sovmorgonen på ledigheten..

imo bitti slipper jag höra dom där jäkla irriterande ljudklippen från mobilen som vinner var 10:e minut..jo ,jag har nämligen sovmorgon!
Är man inte i sitt egna stall så åker man förstått till ett annat..igår satt jag i ett ridhus från 11:30 till 17:00 och först såg på ett par riktig fina hingstar o sedan för att lyssna på en världs ryttare i dressyr och oj va inspererad man blir, man vill bara gasa till stallet o rida, rida o rida o göra allt som man lärt sig via öronen bara!
Just nu är jag lite smått irriterad..imo skulle juh min första starta gå av, men va juh tvungen o göra en sista koll så det inte hade hänt nåt radikalt..och jo det hade det juh MEN inte tillräckligt en enda jäkla strykning till hade behövts för att komma till start...EN, EN, EN, EN!!
Jaja, på måndag åker jag till Nibble o kör en program ridninge istället och det ska bli minst lika kul!
Ska slå över från körslaget nu till Eurosport för lite..gissa?!=)
Jo, hästsport!!!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar