fredag 23 april 2010

2v, är det över sen??

status o uppdatering på hästfronten..
Nu väntas som uträknat från början 2veckors skritt och smärstillande ochså hoppas jag innerligt att det är över sen!
Är inte helt övertygad än om att orsaken är "hittad"..men det återstår o se, tar inte ut nåt i förskott pga av olika saker eller så är det bara så att jag har slutat lita helt hundra på veterinärer..för ca 5år sedan hade jag en ganska omtalad veterinär ute till mitt fullblod och det va absolut inga problem o rida på denna häst, bara o rida på..så innerligt glad att jag gick på MIN känsla och INTE red= sammanväxta koter i ryggen..så kan juh va så att jag skjuter undan detta lite för att det låter för lätt åtgärdat för att vara bra, men så klart hoppas jag!=)
Oki, fredag..hur skönt är inte det?! Rätt tungt o gå upp imorse eftersom ledigheten igår gjorde att man slappa till lite extra som om det vore helg..va en sväng upp till "den-galna-norrläningens" Villa i den sköna "lilla staden Smara" och det bjöds på hemmagjord choklad sås, vilket är ett krav från min sida när dom väl kommer ner..undra hur mkt chokladsås jag ska äta då när dom om 2v väl flyttar ner för gott?!
Helgen går i lugnets anda, absolut inget planerat o det är så skönt..hoppas på bra väder så man kan fixa lite hemma i trädgården o på tomten!
See you..

2 kommentarer:

  1. synd ja inte är hemma då så hade du kunnat komma till MIG!! :D kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade jag!
    Så är det när man är ute o ränner!=P

    SvaraRadera