måndag 26 april 2010

Baka, baka kaka..

på nåt underligt sätt har jag fått för mig att jag ska hinna baka idag, vilket känns helt jäkla otorligt o hinna med..
Slutar 15:30
Hem o invänta Jennie
16:30 åker vi in till stan till kotknackaren tid 17:30
O sedan till stallet för att mocka o promenera hästen o mitt upp i allt detta ska jag hinna baka, varför?!
Jo, dels för att jag har en rabarber kvar hemma som behöver tas om hand o sen imo faktiskt så ska jag träffa en annan medlem från Waxholm..ska agera hennes hästskötare på lördag o ska svänga förbi stallet imo o hälsa på och det ska bli himla kul!
Annars pratar man bara med alla genom mailen, hemsidan eller sidan på Facebook, så det sak bli riktig trevligt ochså kan det va kul o bjuda på nåt dårå!=)
O eftersom jag vet att stalltjejerna läser detta..så kommer jag inte komma undan imo i stallet då, så det är lika bra o göra lite extra till dom med, annars får jag skäll!=)
Haft trots att det låter helt otroligt, haft en bra måndag..den har liksom gått utav bara farten, det har verkligen dragit igång här på jobbet!
See you..

2 kommentarer:

  1. Skönt att du känner oss så väl, vi är som utsvultna fågelungar när du kommer med kaka ;) vet inte varför jag står som travkungen?! Sandra

    SvaraRadera
  2. Linda vi har inte setts på jäääääättte länge nu! I miss u! Får försöka tycker jag att ses. Hitta på något eller bara ta en fika. :D

    SvaraRadera