fredag 5 mars 2010

Yehh, jag fick platsen!

ska börja jobba på mitt självförtroende när det gäller olika sammanhang med min häst, som jag är väldigt osäker på och tänkte att denna kurs kunde vara nåt för mig.
Mkt sitter i mitt huvud, det är juh aldrig nåt som hänt som gör att jag är såhär..ser alltid det värsta tänkbara som kan hända, aldrig att det kan gå bra.
Några emepel:
-Ser en stor brun klumpeduns på 175cm hög försöka ta sig ut genom sköratdörren på
transporten
-Försökt sparka bakut på nåt viss o lagt bakbena över rampen, förstå två långa älgben hänga o dingla där bak
-Försöker stegra o gör cabriolet av transporten
Ja, allt kan juh faktiskt hända..

"Va händer när det vänder"

"Under drygt 10 års tid har Fogdö/Plate föreläst på temat "Att möta motstånd". Nu kommer deras nya föreläsning som fokuserar på mekanismerna bakom framgångens psykologi.

Hur blir man framgångsrik?
Hur kan man skapa och bibehålla positiva prestationsmiljöer?
Föreläsningen behandlar, i teori och praktik, prestationsutveckling för individ och team"

Och det som är ännu mer positivt..jag gör det här med min klubb jag är medlem i, så nu får jag träffa folk därifrån..det ska bli så himla kul, ser fram emot det!

See you..

2 kommentarer: