fredag 26 mars 2010

Bit för bit..


börjar allt falla på plats när det gäller min dressyr front, så härligt, vilken känsla!
Dressyr är som ett pussel..man får prova om biten passar, trixa lite o sen helt plötsligt så hakar den i och den känslan går inte o beskriva..man måste uppleva den!
Igår hade jag ett sånt där super pass..när allt bara klaffa, dock träna vi på lite förvänd galopp och den är juh lite vingligt men vi tar lite i taget.
Det känns som om jag oxå har börjat fatta va dressyr handlar om..jag har börjat lyssnar mer på va min tränare säger, fråga mig inte vad jag gjort innan..?! Haha..tar till mig o tar verkligen med mig det hon sa till nästa pass, o jag märker själv att jag har börjat slappna av mer o verkligen rider med min häst, åhhh vilken känsla!
Oki..det är fredag idag o helgen går på vid 13:00..inget o klaga över där inte!=)
Det är FF hela helgen hemma hos mig..haha..funderar på o ha lite badverksamhet för hundarna skulle dom höra det hade dom oxå vilja åkt bort i helgen!
Ohh, väntar med spänning oxå på mitt nya Sprenger bett som jag beställt..sjukt dyra, men verkar göra underverk..haft ett till låns ett par gånger och kan inget annat säga än: SUPER BRA! Bilden är ett exempel på hur dom kan se ut denna årstid!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar