fredag 19 mars 2010

Hektisk fredag..

nog för att jag gillar o ha fullt o göra då jag är en sån som inte klara av att sitta o dega på soffan före klockan 19.00 en fredag kväll..men så mkt som jag har o göra nu, då känns det som om jag bara vill försvinna.
Kom juh på brilijanta idén att ha födelsedags fika imo för mina närmaste, mm..där tänkte inte Linda efter speciellt mkt innan..nä, jag tänkte bara på presenterna, haha!
Idag ska då tårtor, chokladrutor, bullar och ev nån kaksort verkställas hemma i köket och får göra lite extra till våran utflykt till på söndag då det bär av till Enköping och förhoppnigsviss kommer det bli över till lördags fika i stallet oxå!
Gäller o göra mkt så det bli över..
Och det är jug fredag, tjoho..så jäkla skönt, men en väldigt upptagen helg för min del..men livet är juh inte till för att slappa på soffan!
Hoppas turen är på min sida idag o det går som jag vill bara!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar