måndag 8 mars 2010

känslor i luften..

dom finns, jag har upplevt dom,sett dom, kännt dom!
När man svävar genom hoppet och förlusten..när man trodde att det kommer lösa sig, så helt plötsligt är man tillbaka på ruta ett igen och magkrampen gör sig påmind..kommer det nånsin bli bra? hoppas på nåt som inte kommer bli sig likt?
Ska jag ta den där chansen, eller har hälsan ett pris..?! Fick ett bra erbjudande, men är det..det jag vill?! Egentligen inte, inte i mitt hjärta..men när man för jämnan är på botten o simmar, hur många gg orkar man ta sig upp?
Funderingar runt mitt tävlande..undra om jag ska nöja mig med och bara träna, träna på hemmaplan...?? Har juh redan ont i magen över många frågor, är det värt det då?
Håller jag på bygger upp en mur? Eller gör vi det tillsammans?
Över till nåt annat helt plötsligt..sitter med spänning och väntar på nya avsnittet av Svenska Hollywood fruar, älskar såna sorts program men kan oxå bli smått irriterade av människorna...!
See you..

1 kommentar:

  1. ihihi jag är likadan Linda. Älskar sådana program men kan bli irriterad också.

    SvaraRadera