måndag 1 mars 2010

Borta bra, men hemma bäst!!

som den bull-mamma jag är,kommer jag fortsättnigs viss föredra att va hemma fredag/lördag kvällar och göra typ ingenting eller baka!
Trivs bästa hemma i soffan framför tv:n med mina hundar..vissa saker får stanna vid just hobby nivå umgänge, då har man som roligast o funkar bäst ihop..då trivs jag nog som bäst?!
Tack för hjälpen, no more, det blir soffligg för min del!
Oki..för övrigt rätt tung måndag, med mer snö..fy fan!!!
Tror det blir en snabbis till stallet idag..försökte mig på hoppning igår men va en väldigt seg Hoffa som försökte snubbla sig över hindrerna så jag gav upp, så en välförtjänt vilodag kanse är den bästa måndagen för min häst!?
See you..

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Länge leve soffan. Det är bara jobbigt att vara ute och förtära drycker =) Men hemma kan vara trevligt.. Vi får ta en helg och mysa med en flaska vin =)
    Ses på måndag!! Kram

    SvaraRadera