torsdag 4 mars 2010

Love skvaller!!

haha..vet inte om det bara är hästfolk eller tjejer i övrigt som fullkomligt älskar skvaller!!
Dock på den nivån så det inte blir nåt skit snack el dyl..utan på den barnsligt fnittriga nivå, hähäh!
Igår bar det av till Torsholma för att hälsa på en "gamal" kompis och även hennes mor va där..klev in i ett väldigt fint stall med alla hästhuvuden utstickande från sina boxar, så trevligt välkomnade tycker jag det är!
Hälsade på familjens alla 3 hästar, även den nya Svarta skönheten..jätte trevlig och gullig häst..sen bar det iväg till fika rummer för kaffe, kaffebröd och snack såklart, fick även en rundtur i stallet och hur det funkar..man fick sig en funderare?!
Oki..äntligen är det torsdag, vilket betyder att det är en morgon kvar o gå upp och om jag längtar!!
Funderar på o jag ska ha konditori hela denna helg eller om jag ska vänta tilla nästa..det är juh fördelesedagar som står på tur och då finns det alltid en del o göra!
vill tacka alla för alla stöttande kommentarer, dom värmer..och för att några minuter senare påminna om verkligheten o osäkerheten tränger fram igen, ska verkligen försöka men Rom byggdes juh inte på en dag!
See you..

1 kommentar:

  1. jag kan bara gå till mig själv... och jag ÄLSKAR skvaller =D Och prata galna minnen. Det finns inget roligare moahaha...

    SvaraRadera