onsdag 10 mars 2010

Gren för gren..

klättrar jag mig mycket sakta just för tillfället uppåt i trädet mot toppen,vägen är lång. Känns som om jag legat begrav under jorden..
Men jag har så mkt och se fram emot på resan..att lära av, inspireras och ta del av.
En i stallet ska nästa helg åka o träna för Mattias Jansson, hoppas på att få åka med och inspereras och hjälpa till och bidra med det jag kan!
Sandra börjar äntligen nå sin dröm om en ridhäst, så roligt o se..Casper, herregud lilla Casper sitter dock inte Sandra själv å och rider, men han "rids", helt galet..håll ut Sandra! Annars så känns Sandra den där som man sliter i hela tiden för att man behöver hjälp med diverse olika uppdrag och man försöker hjälpa allt man kan för att ge nåt tillbakas..men det känns aldrig tillräckligt, för..för mig är det oväderligt det hon gör för just mig! Sliter upp henne tidigt å helgerna för att masa sig iväg och följa med och hjälpa till med ALLT och cocha en på tävlig, aaa det är ingen dröm det inte!=) Hoppas jag kan hjälpa till oxå..
3:e dagen med sol..lever man i en dröm?! Nästan för sant för att vara bra..så sjukt bra väder, man får lite ny gnista!=)
Håller vi på o byter årtid..blir så sjukligt trött vid varje årstids byte, spelar ingen roll om det är till det varmare eller kallare..känner mig så där trött som när man håller på o blir sjuk, orkar inget..hoppas på vändning snart!
See you..

1 kommentar:

  1. Det är solsken, we love!
    Jag vill vara med, jag lever genom dig/er träning och tävling. Jag tycker det är kul, snart får jag oxå! (förhoppningsvis) Fast vägen är otroligt lång och mitt tålamod har verkligen blivit satt på prov, men det man inte dör av gör en starkare!

    SvaraRadera