tisdag 16 mars 2010

Hem..

det är ett mellan stället känns det som ibland, för att sova i och få i sig lite mat. Stall tjej som man är så tillbringas inte så mkt tid i hemmet, inte iallafall på veckorna.
Man går upp
Åker till jobbet
Äter mat
Åker till stallet
Hem o sover
Och sen börjar proceduren om igen..haha, låter som en riktig boring tjej!
Men jag har mina ljusa stunder oxå..öh, tror jag iallafall!
Men med 10min kvar till hemgång, ja..jobbar sån här jäkla tråkig tisdag i dag ändå till klockan 18:00..man är bortskämd med 15:30 annars!=)
Svida om till stallkläderna o sen bär det av igen..blir nog vilodag för min kuse, gått så himla fint nu och jag har börjat förstå det här med dressyr känns det som..vilken harmoni när väl poletten trillat ner, att man är mjuk, följsam och rider sin häst..aaa, vete fan vad jag gjort innan alltså!?=/
Nä..dax o plocka undan och bege sig alldeles snart..kanse skolkar några minuter tidigare, inte så att dom hänger på låset vid stägnig direkt!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar