lördag 20 mars 2010

Lördag kväll...

på soffan!
Är helt slut i knoppen o kroppen..helg brukar betyda sovmorgon men i detta hus verkar inte det existera längre.
08:00 imorse satt jag på hästryggen i ridhuset för ett dressyr pass..ja, 06:30 tog jag mina första staplande lördags steg. Verkar inte kunna sova nu för tiden, gick icohförsig inte o la mig skit sent heller..men hallå, 06:30 lördag morgon..man kan juh iallfall försöka föreställa mänsklig människa!
Har juh haft lite födelsedags fika här hemma med bara dom närmaste..och fika humröet verkade inte va på topp, så imo kommer alla kunna fika i stallet! Då slipper jag o ställa mig och göra nåt bakverk inför utflykten imo som jag lovat..bullar i mängder, choklad rutor, kakor och nästa 2st hela tårtor..middag, behöver vi inte tänka på!=)
Ser fram emot trippen till Enköping o kompisens träning för en mycket duktig o känd dressyr ryttare, hört både gott o ont om hans ridning..men, vi tänker skaffa oss en egen uppfattning!
Dax för middag, mmm!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar