lördag 27 mars 2010

En kväll i soffan..

framför brasan som sprider värme, så skönt!
Sitter o kollar på körslaget just för tillfället och det har just varit men liten paus med lotto dragning och någon nere i skåne drog hem drömvinsten på närmare 214 miljoner...alltså 214 miljoner det är GALET mkt pengar..jag kan juh bara drömma mig bort va jag vill göra, köpa osv men kommer jag ens i närheten av dom pengarna i drömmarna?!
Annars har jag bara varit i stallet idag och tog en lång skritt tur med Sandra o Aspan och det va så härligt, jag som har har blivit av modellen "rishus nörd", träna, träna, träna!
Det är fortfarande oförändrat läge inför min som skulle va första starten för i år..men den som "väntar på nåt gott.......väntar aldrig för länge!"
Tränar nytt program inför årets andra tävling då..
Har även hunnit med o badat en hund idag..lilla frallibralli, han blir som en liten isbjörn när han är färdig, gosehund!
Och tydligen är det dax för klock omställning igen..hade ingen anning om det, tur att Sandra sa det, annars hade jag levt i en annan värld imo och undra va fan som händer!
See you..

1 kommentar:

  1. Och se till att du kommer till "lilla Stockholm" och ger fasingen i kusarna en (1) dag.
    Ha det så bra
    Nisse

    SvaraRadera