onsdag 24 mars 2010

Rasat samman!

Fan, j*vla satans fan, j*vla helvete, satans skit..känner mig så besviken o lite smått arg irriterad..jag är bortlottad från årets första tävling!
Står som nr 6 på kölistan och ett mirakel ska väl hända för att 6st ska avanmäla sig eller få dåliga hästar med drygt en vecka kvar till tävlings datum, va fan..åker inte folk bort på påsk?!=)
Jag som verkligen hade sett fram emot det här, o nu känns det som om allt bara rasat..jo, det kommer fler tävlingar..har juh redan 2st andra tävlingar klara, men iallafall..jag har laddat upp mig för det här, jag skulle rida mycket bättre än sist, slå mina egna poäng och ha en lika skötsam häst..jaja, kan inte göra så mkt annat just nu än beklaga mig och vänta på nästa tävling..så det är bara att sätta igång o lära andra programet!
I övrigt så har min morgon börjat väldigt bra..så härlig morgon, solen på väg upp..mmm underbart!
See you..

1 kommentar:

  1. Jag förstår precis hur du känner dig. Men än är det tid kvar :) Chanserna att få komma med är ändå rätt stora. Det är ju inte säkert att de som står före dig på listan tar chansen när dom får den heller, så blev det för mig i Södertälje... Hang in there ;)
    /A

    SvaraRadera