torsdag 11 mars 2010

1,5mån

sen jag bestämmde mig att nu får det vara nog..med rökningen, trodde aldrig jag skulle ha sån dicseplin på mig själv..såg mig själv som ett hoplöst fall!
Dock har jag inte fått nån större prövning än och inte kännt eller sett av dom olika symptomen som folk brukar va rädda för: Viktökning, abstinens, rabbiat osv. Nä, jag har haft tur.
Viktökning: Är en sån person som i princip kan trycka i mig va som helst utan att det märks, säger det: Hårt arbetande kvinna!
Abstinens: Har igen eller inte fått nån dille på nåt, inte än iallfall!
Rabbiat: Njea, kunde varit första veckan/veckorna som jag va lite tjurig
Har börjat förbereda mig för tävling oxå..mkt som ska fixas, tänkas på och framför allt tränas! Har börjat bli riktig revanch sugen på mig själv, haha..mitt mål denna gång är att jag ska rida bättre och få bättre procent än förra gången!
Hoppas att han sköter sig lika fint som sist, då va han en klippa!=)
Ikväll väntar dressyr träning och jag är taggad som tusan..ser fram emot det, ska rida som om jag aldrig gjort nåt annat i mitt liv!
Och bättre sent än aldrig..solen, en dag till. Va lite orolig imorse, såg inte alls bra ut, dock är lite små ruggit idag..men det är iallafall ljus!!=)
See you..

2 kommentarer:

  1. Så jäkla duktig du är. Du går verkligen igenom en stor "prövning" nu =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skitbra jobbat Linda! Är mäkta stolt över dig!!

    SvaraRadera