måndag 8 mars 2010

Åhhh, kära nån då!

Har anmält mig till årets första tävlingar..aa, inte bara en utan till 2st..åhhh, herregud hur ska detta gå, redan stressad o nervös?! HJÄLP!!!!!
Den första kommer va en LC på vällingby, mkt trevlig första plats enligt mig..den andra är en LC:2 på Wallstanäs, funderar på o även på att köra en LC:2 i Tungelsta, nån som varit där, berätta?!
Oki..försöker koppla bort det nu och berättar att jag har haft en super helg..
fredagen bestod av bestyr hemma i köket med förberedning av smörgås tårta o tårta till Lördagens myskväll! Och den vart helt annorlunda..Camilla med familj kom över på fika och sedan följde hon med till stallet och vi delade även säng den natten, riktig kul o träffa henne..prata gamla minnen, skapa nya och skratta åt det som varit, riktig bra lördag!
Söndagen börja tidigt..upp med tuppen 08:00, skjutsa Camizz till tåget och sedan styrde kosan mot stallet då jag skulle träna, och det gick riktig bra, nöjd!
Och va inte så jätte taggad söndag..nästan som om man är på väg o bli sjuk, varit så j*vla trött hela denna helg, mer än vanligt då alltså..så söndagen bestod av soffsittande med en bingolott o dutt, men inte fan vart jag gladare för det..nä, snarare mer förbannad, sjukt irri o sitta med 1nr ifrån hela jäkla tiden, grrr!!
Ja, o här sitter man igen..måndag morgon på jobbet och funderar på hur sakta eller fort denna vecka ska gå!
See you..

1 kommentar:

  1. Mysigt. Jag tycker det är synd att vi har tappat kontakten Linda! Hade så roligt med dig förut. Miss that times! Men jag hoppas att vi kan försöka att ses mera Linda. Skulle vara roligt att komma och titta på när du tävlar och så också. :D Kramar !

    SvaraRadera