söndag 31 januari 2010

Provbakning..




verkar juh va väldigt inne med Amrikansa Cupcakes nu för tiden..så varför inte haka på trenden o prova själv!?
Sagt o gjort..befinner mig i söderköping för tillfället och det är här storbakningen har gått i ett nästan hela helgen!
Bullar, Cítornpaj m hallonmaräng och Cupcakes..så ett eller annat kilo kan ha fastnat på kroppen..så nu får man väl försöka hålla sig ifrån godsakerna, hur det ska gå..det vete katten?
Idag har jag varit helt rökfri sedan i fredags och det har gått bra, ingen runt omkringen här röker inte så det känns inte på samma sätt den svåraste tiden är faktiskt efter maten då är nästan suget som värst, men men..det ska gå, jag ska göra det! Den stora utmaningen kommer väl imo, måndag..när man är tillbaka på jobbet, stallet när folk omkring mig börjar puffa med sina cigaretter,men ska göra mig själv stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar