fredag 1 januari 2010

kaos morgon i hundvärlden

2010 trodde jag började med en sovmorgon, men oj så fel jag hade.
Gick och natta kudden runt 03:00..och precis när man somnat kändes det som så börja hundar pipa om att dom ville gå ut på morgon rast, fan...bara en stund till tänkte jag, och så blev det nog oxå för när jag sedan klev upp och tog andra steget så vart det blött under foten..FAN, hund pissat inne på rummet man sov i..jaja, ut med alla hundar vilket är 14st i huset man befinner sig i. Lagom när man börjar vakna till och tänkte ev gå o lägga sig en stund till, då kommer nästa hund in som har hela baken fullt med bajs..gahh, funderar på om det går o släppa ut dom i skogen o hoppas på att nån tar hand om dom?!
In i duschen..o sen kommer Emma in genom dörren och säger det man inte vill höra..att en tredje hund står ute på tomten och spy, gahhh..ger upp min sovmorgon nu!
Men nu sitter man vid frukost bordet och tänkte inta lite frukost och se mer vad dagen har att erbjuda?!
Nåt åt det bättre hållet hoppas jag!
See you...

1 kommentar:

  1. Näeeee... fy fan, vilar det en förbannelse över dig Linda?? Visste inte om jag skulle skratta eller gråta efter att ha läst ditt inlägg... ;-)

    Kram pårej!

    SvaraRadera