måndag 25 januari 2010

Ny måndag..


och jag sitter på jobbet och gör inte så mkt, väldigt lungt här.
Har haft en väldigt bra helg med mycket lugn, annars jag som brukar stressa runt värre än en höna..igår te.x va jag hemma vid 16-rycket och middagen nästan klar, mmm!
Pyssla lite smågrejor efter middagen och 17,30..så va jag klar! Va skulle man göra nu då?!
Jag som har så himla svårt o bara sätta mig ner o ta det lungt i soffan..speciellt när klockan inte är så mkt på dygnet.
Skulle gått på bio i helgen..men det va helt omöjlligt, verkar som alla ska gå på bio nu för tiden..hade reserverat "Snabba cash", fredag i Täby men när man har lite för bråttom o läsa igenom sitt mail ang bio så blir det lätt fel, hähäh..i Täby var man tvungen o hämta ut dom dagen innan vilket man missa när man läset mellan raderna så..ja, det var dom biljetterna det, men vi reserverar nya bara!
Mmm, tjena..trodde man ja?!
Det va helt omöjligt..man kunde inte reservera utan man va tvungen och åka o köpa dom, vart lite halv bökigt med allt så jag bestämde för mig själv att jag lägger ner det här med bio o har en skön hemma-soffa-kväll!
Syrran, hennes kille och lille mamsen kom över på middag och sedan var man softpotatis, jätte skönt va det..ångrar det inte!
See you..

2 kommentarer:

  1. Hur hittar man en bild på en soff-potatis??? Hahahaha

    SvaraRadera
  2. Säger bara en sak: Google, då öppnar sig hela världen! Hahaha

    SvaraRadera