torsdag 21 januari 2010

Har nästan gjort det..


varit rökfri en hel dag..va rätt röksugen imorse men eftersom jag själv inte köper på mig några cigg så jag kan röka, så fanns det inte så mkt o göra åt saken..förutom, när mamma kom, skorstenen!
Drog tre bloss där o man tror juh att det ska va lika gott som förut, jag menar..det va juh inte så länge sen jag bestämme mig och har juh ändå rökt lite övriga dagar..men fan, fan va illa det smaka, det va juh inte ens gott!
Har oxå räknat ut att, jag köpte mitt egna sista paket i fredags vilket innebär att redan tjänat in 240kr sen i fredags på cigg kontot..sitter o funderar va jag ska göra med dom 1200kr jag kommer att ha "över" denna månad, kanse nåt till mig själv? Kanse förtjänar jag det? Kanse blir jag mer sugen på och försöka hålla detta oxå när jag kan köpa mer saker till mig!?=)
Oki nog om det..idag är det äntligen dax för träning igen..tjoho, ska bli så kul, taggad som tusen ska försöka filma lite ikväll oxå!
Opps nu måste jag springa till tvättstugan här på jobbet..då jag har tvätttjänst av Sandras hästgrejor, perfekt när man kan tvätta såna saker på jobbet!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar