torsdag 7 januari 2010

Omstylning pågår..

äntligen har jag fått tummen ur r**** och börjat göra iordning hemma, har i ca 1,5år haft en "nymålad" vägg som är helt naken..jag har gått o klurat hela tiden på vad jag ska hitta på och möblera, dekorera med men aldrig riktig kommit fram till vad jag vill ha el inte kunnat bestämma mig..men igår när jag va på Ikea så köpte jag faktiskt en möbel till den hallen samt lite grejor jag ska dekorera med och nu blir man bara ännu mer sugen på och fortsätta med andra rum..länge har jag även velat göra om i vardagsrummet trots att det inte va länge sen det gjordes om men har tröttnat på det..så nu tänkte jag göra slag i den saken oxå och köpa den tv bänk jag länge gått o trånat efter men varit för i ärlighetens namn varit för snål för o köpa!
Så min helg kommer bestå av ihopskruvning av möbler, dock börja jag med hallmöblen igår men har typ kommit halvvägs så nu måste den bli klar så jag verkligen får se om det blir som jag har av bilden i huvudet!*håller tummarna*
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar