tisdag 19 januari 2010

Sen dag på jobbet...

och det händer inte ett jäkla jota..har inte vägt ut nån bil sedan 15,30 så vad gör jag här?!
Jo..man får faktiskt gansak mkt gjort under arbetstid när jag jobbar kväll som man kanse inte riktig hinner med annars..te.x så har jag för en stund sedan haft lite hundvård på 2av 3st, borstat, klippt klor och friserat sånt som kan hamna lite vid sidan av annars, hur perfekt är inte det då?!
Vi prata om det tidiagre idag här på jobbet..kanse man skulle kunna ta hit en symaskin oxå, jag har bland annat lite tyg hemma som jag skulle behöva sy upp, värt o tänka på!
Har juh tidigare berätta om omstyling hemma..sitter just nu och funderar på en röd högblank tv-bänk med tillhörande skåp över..dock tycker jag det känns lite svårt och möblera med rött när det ska till nya möbler, men vi får se hur det blir!
Annars är det en väldigt lugn tisdag..upp till stallet sen, står i valet o kvalet om jag ska rida eller promenera och köra lite ledarövningar..skulle behöva rida eftersom det är markarbete imo, men motivationen är inte på topp när man jobbat sent och kommer upp till stallet runt 19,00..vill man bara bli klar och åka hem till soffan!
Dagens nikotin intag är: 2st cigg, tjoho..duktiga mig!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar