söndag 17 januari 2010

Hela helgen med sällskap!

Men det är inget fel med det..nej, tvärtom!
Fredagen skulle va en lugn hemmakväll med Anna, lite snacks och tv apparaten..och om det vart det, absolut..själv kunde jag inte hålla ögonen öppna längre än till 22,00 så efter 2,5timmes vilande på soffan så begav jag mig till sängen.
Upp med tuppen på lördagen kändes det som, då det skulle hjälpas till med o köra häst, allt gick bra sedan åkte Anna med till stallet och packa in alla hundar så gick vi på en promenad i stallet och sedan hem o lite fort slänga ihop mat och invänta lite middags gäster sedan begav vi oss ett gäng mot Heron city för att gå på bio..ären denna gång fick filmen: 2012 och den va jäkligt bra, gillar såna typer av filmer..o typ hela vägen hem så satt jag och fundera på: TÄNK OM detta skulle hända våran planet?! Brukar inte bli så påverkad av filmer osv..men på nåt sätt så tog jag den till mig..men så klart, det är juh film..där juh vad som helst hända!
Och idag har jag haft en trevlig uteritt med S och just nu är i Berga hos Anna och gör så lite som möjligt, det är juh söndag!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar