onsdag 20 januari 2010

Bra humör kostar...

Cirka 1200kr i månaden för att man ska va trevlig..det va den tiden som rökare.
känner mig på ett jävla pissigt humör hela tiden..lättretlig, kort stubin som tusan och allmänt grinig, har nu även kommit in i kvinnans värsta vecka på månaden oxå och det hjälper juh inte till på traven direkt!
Kämpar juh på vidare mot en rökfriare generation..och klarar mig hyffsat bra, blir nån cigg per dag men när jag väl tar den så smakar det skit, är väl åt rätt håll?!
Va inte ett dugg coolt o röka när man va 16-år när man väl står här idagsläget o ska sluta..men, mitt humör ska kosta mig 0kr i månaden, så är det bara!
Positiva idag va att jag har lyckas hitta den där tv-bänken jag suktat efter så länge men varit för snål för o köpa..och fortf är, så håller blockets sidor uppdaterade, varför inte hjälpa folk bli av med sina saker dom inte vill ha?!
Om det är i bra skick och kanse nån lite skavank som knappt är synlig, varför inte köpa till halvapriset? Hästfolk gillar sånt..eftersom vi annars lägger ett x antal tusen på hästeriett, då gillas lågpris!=) Så nu hoppas jag att den finns kvar och kan hamna i mina händer i mitt hem, tjoho!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar